.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردهمایی مدیران کل نوسازی مدارس کشور در مازندران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران از گردهمایی مدیران نوسازی استانهای مختلف کشور در این استان خبر داد.

علی نبییان در جمع خبرنگاران یکی از محورهای اصلی این نشست را برگزاری همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز کشور اعلام کرد و اظهار داشت:‌ این نشست ادواری مدیران کل نوسازی مدارس کشور سالی چهار مرتبه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سمینار مدیران کل نوسازی مدارس کشور دو روز قبل از همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز کشور در رامسر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این نشست با حضور مدیران اجرایی و ستادی سازمان در 9 و 10 آذر ماه برگزار می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران تصریح کرد: تبیین سیاست ها، ارائه عملکرد و بازگو کردن و بررسی مشکلات از اهداف این نشست است.

وی همچنین در خصوص برگزاری همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز نیز گفت: مازندران باید از این میزبانی بهره برداری های لازم را انجام دهد.

نبییان با اشاره به اینکه برنامه های گسترده ای برای این همایش در نظر گرفته شده است، یادآور شد: خبرنگاران استان مازندران نیز می توانند در راستای پوشش کامل این همایش دررسانه های استانی و سراسری در مکان برگزاری همایش مستقر شوند.

همایش ملی تکریم از خیرین مدرسه ساز کشور با حضور 600 خیر در 11 و 12 آذر ماه سال جاری در مجتمع نفت محمود آباد برگزار خواهد شد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.